نظارت بر قطعات ویژه - جمعه وایت برد

 

لطفاً توجه داشته باشید: دو هک اپراتور پیشرفته Google که در این پست به اشتراک گذاشته شده اند ((سایت: مثال.com & & num = 3 برای یافتن سایر تغییرات قطعه های برجسته)) توسط Google حذف شده اند و دیگر کار نمی کنند. پوزش بخاطر دردسر. - بریت

 

ما پیدا کردن فرصت های ویژه قطعه را پوشش داده ایم. ما روند هدف قرار دادن قطعه های برجسته را که می خواهید برنده شوید ، پوشش داده ایم. اکنون نوبت به قطعه سوم و آخر معما رسیده است: نحوه نظارت و سنجش اثربخشی همه تلاشهای شما تاکنون. در این قسمت از وایت برد جمعه ، بریتنی سه نکته برجسته در مورد چگونگی اطمینان از عملکرد استراتژی قطعه شما را به اشتراک می گذارد.

 

نظارت بر قطعه های برجسته

 

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم

 

سلام ، هواداران موز به نسخه دیگر جمعه Whiteboard خوش آمدید. امروز ما در حال گذراندن قسمت سوم از سریال های سه قسمتی خود هستیم که همه چیز درباره عکس های برجسته است. بنابراین بخش اول در مورد چگونگی کشف این فرصت های دارای ویژگی های قطعه قطعه بود ، بخش دوم مربوط به چگونگی هدف قرار دادن آن ها بود ، و آخرین مورد این است که چگونه به درستی مانیتورینگ و اندازه گیری اثربخشی هدفگذاری خود را انجام دهید.

 

بنابراین ما به سمت راست می رویم. بنابراین چندین مرحله و کار مختلفی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

I. به صورت دستی URL را دوباره ارسال کنید و SERP را در حالت ناشناس بررسی کنید

 

اول فقط ارسال مجدد دستی به آدرس دستی پس از اینکه صفحه را نیشگون گرفتید تا آن قطعه مشخصه را هدف قرار دهید. انجام فوق العاده آسان. تمام کاری که می کنید این است که به Google بروید و "افزودن URL به Google" را تایپ می کنید. جعبه ای را نشان می دهید که می توانید آن URL را ارسال کنید. همچنین می توانید از طریق کنسول جستجو بروید و آن را بصورت دستی ارسال کنید. اما این فقط یک نوع کمک می کند تا گوگل کمی سریعتر آن را خز کند و امیدوارم آن را به یک قطعه برجسته مجدداً تبدیل کند.

 

از آنجا ، می توانید کلمه کلیدی را در یک پنجره ناشناس شروع کنید. بنابراین ، در Chrome ، به File> New Incognito می روید. تمایل دارد که هنگام انجام جستجو ، کمی بی طرفانه از صفحه مرورگر معمولی خود باشید. بنابراین با این روش ، می توانید ایده ای در مورد اینکه آیا در آن نتیجه جستجو هستید بالا برود یا خیر. بنابراین این ممکن است از هر کجا باشد ، من بچه شما نیستم ، چند دقیقه تا چند ماه.

 

بنابراین آموزش سئو گوگل تمایل دارد قطعه های برجسته مختلفی را برای مدت زمان طولانی آزمایش کند ، اما گهگاه من تجربه ای را تجربه کرده ام و می دانم که بسیاری از شما در حال تماشای تجربه های مختلفی بوده اید که در آن URL را به Google ارسال می کنید و رونق می گیرد - شما در آن ویژگی هستید قطعه قطعه بنابراین این فقط به این بستگی دارد ، اما می توانید به این روش توجه کنید.

دوم رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر و داده های کنسول جستجو را دنبال کنید!

 

اما شما همچنین می خواهید به خاطر داشته باشید که می خواهید شروع به ردیابی رتبه بندی برای کلید واژه هدف خود و همچنین داده های کنسول جستجو کنید. پس این نرخ کلیک با چه چیزی ظاهر می شود؟ برداشت ها چگونه است؟ آیا روند صعودی در تلاش برای هدف قرار دادن آن قطعه وجود دارد؟

 

بنابراین ، در مجموعه آزمون من ، به طور متوسط ​​حدود 80٪ افزایش در این کلمات کلیدی را مشاهده کردم ، فقط در رتبه بندی. بنابراین این یک علامت خوب است که ما در حال بهبود این صفحات هستیم و امیدوارم به ما در رسیدن به قطعات برجسته تر کمک کند.

III. سایر قطعه های برجسته را بررسی کنید

 

سپس این نوع آخرین نکته حرفه ای در اینجا اینست که موارد دیگری از قطعه های برجسته را بررسی کنید. این یک کار واقعا سرگرم کننده است. بنابراین اگر فقط یک جستجوی اساسی برای "برچسب های عنوان چیست" انجام دهید ، می خواهید Moz را در قطعه برجسته مشاهده کنید. سپس اگر "برچسب عنوان چیست" را انجام دهید و یک سایت دیگر را انجام دهید: Moz.com ، می خواهید یک قطعه برجسته دیگر را که گوگل در حال کشیدن است ، از صفحه دیگری مشاهده کنید ، یعنی در Moz.com نیست. بسیار جالب است که نوع محتویاتی را که در حال تست و کشیدن برای قطعه های برجسته هستند ، ارزیابی کنید.

 

ترفند دیگری که می توانید انجام دهید اضافه کردن این ampersand ، & num = 1 و & num = 2 و موارد دیگر است. کاری که انجام می دهد این است که شما این کار را در انتهای آدرس URL Google خود برای جستجو قرار می دهید. بنابراین ، به طور معمول ، جستجوی "برچسب های عنوان چیست" را انجام می دهید و می خواهید Google.com/search/ را ببینید؟ که نشانه گذاری معمولی است. می توانید از این طریق یک کنکاش را انجام دهید ، و سپس می خواهید آنرا اضافه کنید تا فقط سه نتیجه کسب کنید ، فقط دو نتیجه ، تنها چهار نتیجه ، یا در غیر این صورت می توانید طولانی تر شوید و می توانید ببینید که گوگل متفاوت است یا نه؟ قطعه های برجسته از آن سهمیه متفاوت از نتایج را نشان می دهد. این بسیار جالب است ، و شما شروع به دیدن آنچه آنها در حال آزمایش و این همه چیز عالی هستند. بنابراین قطعاً در اینجا با این دو هک بازی کنید.

 

 

و در آخر اینکه ، شما واقعاً فقط می خواهید برای برآوردن نیازهای خود ، فرکانس نظارت خود را تنظیم کنید. بنابراین امیدوارم که شما تمام این اطلاعات را در یک صفحه گسترده در جایی داشته باشید. شما ممکن است کلمات کلیدی را که هدف قرار می دهید و همچنین هنوز موفق هستند ، بله یا خیر. موقعیت چیست؟ آیا این بالا می رود یا پایین می رود؟

 

سپس می توانید اولویت بندی را شروع کنید. اگر صدها کار انجام می دهید ، سعی می کنید صدها قطعه برجسته را هدف قرار دهید ، شاید یک بار در هفته آنها را که بسیار مهم هستند ، بررسی کنید. برخی دیگر ممکن است چک های ماهانه باشند.

 

از آنجا ، شما فقط باید پیگیری کنید ، "خوب ، خوب ، من برای تغییر آن چکار کردم؟ چه پیشرفتی در آن صفحه داشتم تا بتوانم آن را در قسمت برجسته نمایش دهم؟" در اینجاست که شما همچنین می خواهید یادداشت های مفصلی را در مورد کارهایی که برای شما و فضای شما ایجاد می شود ، حفظ کنید.

 

بنابراین امیدوارم که این کمک کند. من مشتاقانه منتظر شنیدن همه داستان های هدفمند قطعه های برجسته شما هستید. من چند ایمیل بسیار جذاب بدست آورده ام و مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر در مورد سفر شما در زیر در نظرات هستم. احساس راحتی می کنید از من سؤالاتی بپرسید و من مشتاقانه منتظر دیدن شما در نسخه بعدی جمعه Whiteboard هستیم. با تشکر.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها